Pondicherry - Reisverslag uit Pondicherry, India van Berber Holwerda - WaarBenJij.nu Pondicherry - Reisverslag uit Pondicherry, India van Berber Holwerda - WaarBenJij.nu

Pondicherry

Blijf op de hoogte en volg Berber

13 Maart 2019 | India, Pondicherry

Pondicherry

Wat heerlijk om Pondicherry in te rijden. We reden naar de boulevard om even een uurtje de benen te strekken. We genoten van een heerlijke grote mok cappuccino en deelden carrotcake, cheesecake en brownie met zn vijven. Hierna reden we door naar het beach resort. Waar we in verschillende villa's logeerden waarvan er zelfs een met eigen zwembad.
We zaten met Z'n vijven in het onderste deel van de villa met grote veranda en keuken. Het leek even een studentikoos gevoel zo met zn allen in een huis. Wat was dat gezellig. Alleen zo jammer van mijn hoesten en knallende hoofdpijn. Wilde eindelijk genieten hier. Waar ik zo naar verlangd heb. Werd nu moe van mijn kwaaltjes kon er slecht tegen.
Op het terrein was ook een groot openlucht zwembad. Bij aankomst geïnstalleerd en hebben we Italiaans laten komen. Want helaas was daar op het terrein avonds het restaurant niet open. Oooh maar wat was dat heerlijk. Eindelijk heerlijke salades en daarbij wat pasta. Waarlijk genieten was dat. Na het eten te hebben laten zakken lekker in het zwembad geplonst. Deze is 24 uur open.
De volgende dag naar Auroville gereden maar helaas konden we niet met Z'n allen mediteren in de mantramandir. Het was al vol voor de volgende dag en zaterdagmiddag vertrokken de meeste van onze groep naar huis en elders. Ik en nog twee anderen bleven paar dagen langer in auroville.
Na deze lichte teleurstelling... (ik zag me er zelf al wel zitten. Maar wij hadden meteen een boeking gedaan voor zondag. ) liepen we naar het viewpoint van de matrimandir en hebben we daar zitten mediteren. Daarna was er even tijd om rond te lopen en ben meteen mijn heerlijke biologische Auroville wierrook gaan aanschaffen in verschillende geuren... mmmm meteen voor een jaar ingeslagen haha
Hierna terug naar het ressort voor onze laatste avond. Wederom Italiaans op menu... heerlijke Griekse salade en pasta met pesto...
Na het samen eten in de big pool villa. Had Theo zijn muziekbox mee en konden we via spotify muziekjes op zetten. Het werd zo een discotheek in de leefkeuken van de love villa. Haha en hebben onze benen uit lijf gedanst. Zelfs met kloppende hoofdpijn kon ik me zelf niet weerhouden niet mee te doen. Het leek zelfs iets minder te worden. Of...
Na het dansen kwam die geweldige hoofdpijn weer terug.
En in de nacht ook het hoesten weer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Berber

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 19667

Voorgaande reizen:

08 Februari 2019 - 08 Februari 2019

Een maand op reis door India

02 November 2011 - 01 Maart 2012

India!!

Landen bezocht: