Madurai - Reisverslag uit Madurai, India van Berber Holwerda - WaarBenJij.nu Madurai - Reisverslag uit Madurai, India van Berber Holwerda - WaarBenJij.nu

Madurai

Blijf op de hoogte en volg Berber

03 Maart 2019 | India, Madurai

In Madurai sliepen we twee nachten in een erg luxe hotel waar ik meteen een lading was heb laten doen en dezelfde dag kreeg ik het al gestreken weer terugeen. Ook hebben we de beroemde meenaski tempel bezocht. Erg groot van binnen en met verschillende torens. Een bijzondere grote tempel en mooi versierd. In de tempel kreeg ik van een Indiase vrouw een klein kleien bakje met lont wat aangestoken was in mijn handen. Zijn boterlampjes die ze veel gebruiken. Net als in de kerk je een kaarsje aan steekt. Vond het bijzonder dat ik er een kreeg en kon neerzetten onder de God shiva. Mooi gezicht als die wapperende vlammetjes en daarna kreeg ik nog met rood poeder een stip tussen mijn ogen. De Indiërs noemden dat hun derde oog. Kreeg alleen zon last van mijn keel ineens en dit werd steeds erger... Avonds zijn we met zijn allen gaan eten op een dakterras restaurant. Die hier veel in Madurai zitten. Heb heerlijke gegrilde gamba's gegeten met salade en frietjes. Even geen Indiaas eten. Mmm
De volgende dag met een eigen busje en chauffeur zijn we richting Munnar gereden.

  • 03 Maart 2019 - 08:29

    God:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Berber

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 19681

Voorgaande reizen:

08 Februari 2019 - 08 Februari 2019

Een maand op reis door India

02 November 2011 - 01 Maart 2012

India!!

Landen bezocht: