Een maand op reis door India - Reisverslagen van Berber Holwerda - WaarBenJij.nu Een maand op reis door India - Reisverslagen van Berber Holwerda - WaarBenJij.nu

Een maand op reis door India

Voorbereiding:
Inpakken, wegen, inpakken, aanschaffen, inpakken, wassen... prikken halen en visum regelen en weer inpakken hahah

Jaja ik neem dit keer geen 16 kilo op mijn rug door
India maar ga het doen met maar 7 kilo. Dit om twee redenen, weinig zooi te dragen is relaxter reizen en ik heb op de heen en terug weg 3 vluchten. Zou niet fijn zijn ergens onderweg mijn tas of koffier kwijt te raken.

De reis gaat er als volgt uitzien. Eerst een paar dagen retreate in de ashram van moeder Amma daarna sluit ik aan met de studiegroep van Centrum van Leven en Intuitie want het is dit keer niet zo maar een backpack reis. We gaan bijzonderen plekken bezoeken en daar mediteren. Na deze groepsreis blijf ik een paar dagen langer in Auroville.
Ben erg benieuwd hoe de heen en terug reis te ervaren om alleen te reizen en hoe het reizen met de groep zal zijn.

Ik kan niet wachten!
Als je zin hebt om me te volgen tijdens mijn reis kun je hier mijn belevenissen lezen.